Bestron A1500SR zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron A1500SR zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Mariska1970 10-08-2012
Geschreven voor: Bestron A1500SR zwart, rood

We hadden al een dyson en zochten er een stofzuiger bij voor de bovenverdieping. Dit is natuurlijk een heel andere prijsklasse. De verwachtingen waren dan ook niet hoog. In het begin zoog hij fantastisch en maakte net zoveel herrie als de dyson, maar na een keer schoonmaken werd het al minder en nu raakt het filter erg snel verstopt. Hij doet nu dienst als zuiger bij de zaagmachine.

Petronella Puk 16-02-2012
Geschreven voor: Bestron A1500SR zwart, rood

P.S. De slang draait niet mee en kronkelt. Als ik hier dan lees dat de slangen snel scheuren, wielen afbreken.... stel ik mijn cijfertjes bij. Het hulpstukje is helemaal speelgoed.
Terugbrengen of maar zien waar het schip strand? Dag 40 euro.
PRIMA PRESTATIE BRESTON!
Kan men wil zeggen je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, och, soms MOET je wel. En als het ding als stofzuiger wordt aangeboden, dient het ook een stofzuiger te zijn, toch?

Petronella Puk 15-02-2012
Geschreven voor: Bestron A1500SR zwart, rood

Voordelen:
Klein prijsje, lichtgewicht, klein, dus makkelijk op te ruimen en te tillen.
Nadelen:
voor iemand van 1.60 maar net groot genoeg, ksta zelfs al gebukt door de zeer korte zuigstang
Maakt ontiegelijk veel lawaai.
Zou een actieradius van 7 meter hebben, met een snoerlengte van 4 meter, rara hoe kan dat.
Zou 5 jaar garantie hebben, maar slijtage valt niet onder garantie??????
Zou geen dure stofzakken nodig hebben, maar in de gebruiksaanwijzing staat dat je na 2 of 3 x gebruik het filter moet schoonmaken OF VERVANGEN. Waar dat filter gekocht kan worden en wat het kost wordt niet vermeld. In geen enkele advertentie of aanbieding wordt hiernaar verwezen.
Zelfs op het vinyl en in de badcel blijven kruimels liggen, laat staan op mn wollen vloerkleed!!!!!!!
Leuk speelgoed, daar is alles mee gezegt. lWeet niet waar de 'goede' revieuws vandaan komen?
Ik moest voor durzaamheid punten geven, maar dat kan ik dus nog niet.

kruimeltje1 21-05-2011
Geschreven voor: Bestron A1500SR zwart, rood

leuke stofzuiger voor dit bedrag met 5 jr garantie.
maakt alleen veel lawaai en de steel is erg kort, heb dit opgelost door steel oude stofzuiger te gebruiken.